CONTRABANDA DĂUNEAZĂ GRAV SOCIETĂŢII

CONTRABANDA DĂUNEAZĂ GRAV SOCIETĂŢII

Campania „Contrabanda dăunează grav societăţii” a fost lansată pentru a atrage atenția asupra efectelor negative pe care o are contrabanda cu țigarete asupra evoluției societății. Ocazie cu care a fost prezentat studiul Novel Research, care estimeaza o pondere de 24,4% a pietei negre in piata tigaretelor, la finele anului.

Mesajul campaniei este ca fenomenul contrabandei nu afecteaza doar bugetul de stat sau companiile in sine, ci siguranta si calitatatea vietii, prin limitarea resurselor de finantare alocate in acest sens.

Campania se bucura de sprijinul Autoritatii Nationale a Vamilor si are ca obiectiv atentionarea opiniei publice asupra efectelor negative pe care contrabanda cu tigarete le are asupra societatii.

Despre componenta educationala a campaniei, Neil Coupland (General Manager, JTI Romania) a declarat: “Contrabanda este o problema grava in Romania. Intr-un climat economic dificil, consumul de produse de contrabanda inrautateste si mai mult lucrurile pentru noi toti. Daca vrem sa revenim la prosperitate economica, atunci trebuie sa fim constienti ca este absolut necesar sa descurajam comertul ilicit. Taxele trebuie platite pentru ca autoritatile sa poata directiona banii in proiecte vitale pentru economie si societate: de infrastructura, investitii in sectoare economice profitabile etc. Comerciantii legali isi vor spori afacerile si vor plati mai mult statului, daca vanzarile lor sunt mai putin afectate de produse ilegale mai ieftine. (…)”

Alte proiecte