SA NE SIMTIM EUROPENI! AVEM MOTIVE. SCADEREA CONTRABANDEI E UNUL DINTRE ELE

SA NE SIMTIM EUROPENI! AVEM MOTIVE. SCADEREA CONTRABANDEI E UNUL DINTRE ELE

Producatorul de tigarete JTI Romania a lansat, in parteneriat cu Autoritatea Nationala a Vamilor, o noua campanie impotriva contrabandei de orice tip si in special a celei cu tigarete. Campania s-a desfasurat in perioada 20 septembrie – 31 octombrie 2011, in Bucuresti si in alte 7 orase din tara.

Conceptul campaniei de anul acesta este “European pe buna dreptate“. Cu ajutorul lui, organizatorii incearca sa-i ofere unui public urban, educat, capabil sa inteleaga aspectele complexe ale comertului ilicit, motivatii noi si neobisnuite pentru a refuza contrabanda.

Strategia de persuasiune pleaca de la constatarea ca volumul contrabandei de tigarete a scazut in ultimul an, de la 36% din totalul vanzarilor, in ianuarie 2010, la aproximativ 13% in prezent. In consecinta, campania incearca sa fixeze si sa extinda un comportament de refuz al contrabandei, transmitandu-i publicului roman ca are motive sa se simta european, iar un astfel de comportament este unul dintre ele.

Campania are un site dedicat: www.sunteuropean.ro. Acesta invita publicul sa contribuie cu informatii si imagini despre locurile din tara noastra unde ne simtim “ca afara”, despre ”proiectele si inititivele care, prin bunul simt si farmecul autentic, dovedesc ca nu suntem parte a Uniunii Europene din intamplare”.

Site-ul impreuna cu o serie de motive pentru care suntem ”Europeni pe buna dreptate” sunt promovate pe canale media precum: TV, radio, presa scrisa, OOH (panotaj stradal, TV screens si Cocor), ecrane Zoom/Monopoly in statiile de metrou si in Aeroporul International Henry Coanda Bucuresti etc.

Executiile comunica despre locuri din Romania care ne fac sa avem aceeasi senzatie de “firesc”, ca atunci cand vizitam tari occidentale dezvoltate: o terasa cocheta din Centrul Vechi, un festival de film, Transalpina, o pensiune de langa Brasov etc.

Alte proiecte